Privatlivspolitikker

Erklæring vedrørende behandling af personoplysninger

Beskyttelse af personoplysninger i onlinemiljøet er blevet en lovlig og obligatorisk nødvendighed. Enhver operatør skal informere kunden, samarbejdspartneren, brugeren om behandlingen af ​​personoplysninger og garantere deres opbevaring.

SC TERMOFARC TECHNOLOGIES SRL med hovedkontor i Rumænien, Brasov amt, Sacele by, 118 Brasovului street og registreret i det rumænske handelsregister med nummer J08 / 1047/2014, med CUI RO33399146 som operatørvirksomhed, giver dig hermed besked om personlig behandling og opbevaring data, der overføres gennem levering af tjenester og produkter.

Hvad er personlige data

Oplysninger om den identificerede/identificerbare fysiske person: navn, efternavn, adresse, e-mail, telefon, signatur, finansielle oplysninger, oplysninger anmodet af specifikke myndigheder til levering af tjenester og produkter, oplysninger fra audio-video-overvågning efter kundens besøg på en placering, der leverer virksomhedens tjenester, audio-video-overvågning under tekniske supporttjenester, IP, enhver anden information, der er nødvendig for at udføre aktiviteten.
Enhver handling (sæt af handlinger) såsom indsamling, registrering, organisering, lagring, tilpasning eller ændring, udtræk, konsultation, brug, videregivelse til tredjeparter ved at transmittere, formidle, slutte sig til eller kombinere, blokere, arkivere, slette, ødelægge data kan indtastes området for personoplysninger (direkte eller indirekte).

Kilder til informationsindsamling

• når du bruger websiden eller applikationerne tilhørende virksomheden, kan du anmode om udfyldelse af formularer, spørgeskemaer (uden forpligtelse til accept), der er nødvendige for at levere tjenesterne;
• direkte og indirekte transaktioner mellem virksomheden, partnere og brugere;
• eksterne kilder, der er specifikke for offentlige institutioner.

Hvordan vi indsamler personlige data fra brugere

• direkte;
• brug af brugerens browser og trafikdata;
• brug af cookies.

Direkte indsamling af persondata

Afgivelse af en ordre (med eller uden kontooprettelse) på denne webside kan betyde anmodningen om navn, efternavn, adresse, e-mail og alle andre data, der er nødvendige for kontrakt-, fakturerings- og leveringsprocessen.
• kontraktlige data opbevares i 3 år (generel recept);
• Skattedata opbevares i 10 år (skattelovgivning);
• Ordrer kan ikke honoreres uden ovenstående data.

Inden for de tilbudte supporttjenester kan vi bede dig om at give os dit telefonnummer eller din e-mailadresse, så vi kan kontakte dig for at løse dit problem (andre data, der falder ind under kategorien personlige data, kan blive anmodet om nødvendigt). Kommunikation inden for virksomhedens supporttjenester kan optages.

Abonnementet på nyhedsbrevet kommer med anmodningen om at give os en e-mailadresse til en personlig kommunikation, hvor opbevaringen ophører med tilbagekaldelse af samtykket.

Betalinger til vores konto behandles af vores bankpartnere, og bankoplysningerne overføres til dem.

Indsamling af persondata ved hjælp af trafikdata

Under besøget på vores webside fra enhver enhed skal du angive oplysninger såsom din IP-adresse, besøgstidspunkt, placering, besøgte sider. Eksterne trafikanalysetjenester (f.eks. Google Analytics) bruges udelukkende af os til at forbedre tjenester og for at sikre og vedligeholde sikkerheden på webstedet.

Dataindsamling via cookies (per session og fast)

Cookies bruges til at huske adgangskoder, sprogpræferencer, filtre til beskyttelse af mindreårige, typer af annoncer, der er godkendt eller begrænset osv.

Til hvilke formål behandler vi personoplysninger

Virksomheden identificerer (ved hjælp af de midler, der er defineret ovenfor) potentielle brugere, der tilgår de leverede tjenester, overvåger driften i denne henseende, udfører undersøgelser og/eller profiler i marketingaktiviteter, udfører interne analyser, der er specifikke for de leverede tjenester. Virksomheden behandler også personoplysninger for at løse forskellige juridiske procedurer i forbindelse med levering af tjenester. Arkivering af oplysninger sker både fysisk og elektronisk. Der er lovregulerede statsinstitutioner, der kan anmode om rapporter, der indeholder personoplysninger.

På hvilket grundlag behandles personoplysninger

Den lov, der definerer den generelle databeskyttelsesforordning, er blevet bekendtgjort og træder i kraft i Rumænien som følger:
– (art. 6 (1) b GDPR) – henviser til indsamling af personoplysninger gennem bestillingsformularen;
– (art. 6 (1) c GDPR) henviser til de obligatoriske data, der er nødvendige for udstedelse af fakturaer;
– (art. 6 (1) i GDPR) er det nødvendigt at anmode om samtykket for at bruge det